חיפוש
Close this search box.
Business Responsive WordPress Theme

איתור כלל החסכונות והנכסים הפנסיונים לפי ת.ז

 

בדיקת ביטוח פנסיוני​

המסלקה הפנסיונית מערכת לאיתור כספים פנסיונים

בדיקת תיק פנסיוני

הר הכסף 2 🤝איתור כספים על שמי

הר הכסף מאפשר לאתר רשימה של גופים מוסדיים שבהם קיימים חשבונות או פוליסות על שמכם או על שם קרובכם שנפטר, וכן יפורטו בהר הכסף סוגי המוצרים (קופות גמל, קרנות פנסיה וכדומה) שבהם נמצאו החשבונות או הפוליסות.

בדיקת המשך הכוללת  : 1. ניתוח תיק מפורט אודות הנכסים הפנסיונים 2. המלצות ע”י מתכנן פנסיוני מורשה, בעלות כספית. 

בעת לחיצה על לחצן “איתור כספים ע”י מומחה” הנכם מאשרים את תקנון האתר ליצירת קשר טלפוני ע”י נציג האתר.

כספים אבודים – יש דבר כזה? איך זה קורה ואיך מאתרים אותו

כספים אבודים הוא הליך בו אנחנו פונים לכל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בארץ בשם הלקוח ומבקשים לקבל את כל הקופות ותוכניות החיסכון הרשומות על שמו בחברות אלו.
כך אנו מגלים קופות שהלקוח לא ידע על קיומם.
בסוף איתור הכספים האבודים אנחנו מפיקים ללקוח את “מפת האוצר האבוד” שלו, מפת האוצר האבוד היא ניתוח מעמיק של התיק הביטוחי והפנסיוני של הלקוח, זהו שלב ראשון, כעת כל שנשאר הוא לדעת לקרוא את מפת האוצר האבוד ולקחת את הכסף, כאן אנו נותנים ייעוץ חינם!

איך קורה שמאבדים את הכספים?

במרוצת השנים אנשים מחליפים מקומות עבודה ומקומות מגורים –  ומשאירים מאחוריהם אוצר אבוד, קופת חסכון פנסיוני (קופת גמל, ביטוח, מנהלים, קרן פנסיה , קרן השתלמות וכו’) שנפתחה עבורם במקום עבודה קודם ולא הועברה למקום העבודה החדש.

לעתים מדובר בכספים שנשכחו במעלה הקריירה, לעתים מדובר בכספים שהופקדו לעבודה זמנית בצעירותינו באחד ממקומות העבודה הזמניים שעברנו ולעתים מדובר בדואר עם פרטים על חסכונות שפשוט מגיע לכתובתנו הישנה.

ביטוחי בריאות

ביטוחי חיים

פנסיה ביטוח וקופ"ג

השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם

?למה כדאי לבדוק את תיק הביטוח

איתור כפילויות

במקרים מסוימים אנו מוצאים אנשים שמבוטחים על אותו כיסוי ביטוחי מספר פעמים בחברות ביטוח שונות, במקרים קשים אנו מגלים לקוחות שמשלמים אלפי שקלים בחודש על אותו כיסוי ביטוחי שאיננו נותן מענה מלא לצרכים של הלקוח.

בדיקה שכל בני המשפחה מבוטחים

בבדיקת תיק הביטוח שלכם ניתן לבדוק גם את הכיסויים עבור ילדך הקטינים בגיל 18 ומטה. לא פעם אנו מגלים עבור הלקוחות ששכחו לצרף לביטוח את ילדיהם החדשים ואת בני/בנות הזוג שנשארים ללא כיסוי ביטוחי ראוי.

רפורמות ושינויים בשוק הביטוח

לאחרונה קידם משרד האוצר מספר רפורמות משמעותיות שהשפיעו הן על תעריפי הביטוח בפוליסות הפרטיות, והן על תנאי הביטוח, לעיתים הפוליסות הישנות עדיפות אך יקרות יותר, או חסרות מבחינת כיסוי ביטוחי. לכן חשוב לבדוק את מצב הפוליסות ביחס לאפשרויות הקיימות.

רלבנטיות של תיק הביטוח

רכישה של הפוליסה גם אם תהיה הטובה ביותר לפני מספר שנים רב, כמעט תמיד תהיה חסרה או לא מותאמת לצרכים מהסיבות לדוגמה: בביטוחי בריאות ישנם שירותים וטכנולוגיות חדשות ומצילות חיים שלא היו קיימות במעמד רכישת הביטוח ואינן קיימות בפוליסה. או פוליסת ביטוח חיים למבוגר שילדיו כבר לא תלויים בו כלכלית או תלויים פחות ממועד ההצטרפות והפרמיה הולכת ומתייקרת.

חסכון חודשי בעלויות

הקשר המסחרי שלנו מול חברות הביטוח מאפשר לנו לקבל הנחות משמעותיות ביחס לתעריפים הבסיסיים, אנו עובדים מול חברות הביטוח המובילות, מבצעים ביניהן השוואת מחירים ומציעים גם את החברה המשתלמת ביותר וגם בהנחות נוספות שחוסכות לך בהוצאות.

מינוי סוכן מטפל

במקרים בהם אין לך סוכן ביטוח מטפל בפוליסה מסויימת או בכל התיק הביטוחי, קיימת אפשרות לשמור על הפוליסות הטובות הקיימות בתיק ולמנות לך סוכן ביטוח שיטפל עבורך בתיק במקרים של צורך במימוש זכויות וכד’.

 

הר הכסף הינו אתר ממשלתי אשר מיועד לאתר כספים לא פעילים ע’ש החוסך בכל חברות הביטוח ובתי ההשקעות, בנוסף איתור גם כספים ע’ש קרוב שנפטר.

ממלאים טופס קצר הכולל פרטי קשר ופרטים אישיים לזיהוי. הנציג שחוזר אליך טלפונית מתחבר אונליין להר הביטוח על שמך לצורך צפיה במידע הביטוחי שלך בהר הביטוח ומחברות הביטוח. כשכל שהמידע מתקבל המומחה מטעמנו שכל עיסוקו הוא בדיקת תיקי ביטוח ומתן המלצות לביצוע מתחיל בבדיקת התיק ונותן ההמלצות. במקרים בהם תיק הביטוח מצריך זאת, המומחה מטעמנו יספק לך דוח מצב על פוליסות הביטוח שלך בחברות הביטוח. הנציג שלנו משתמש בתוכנות פנימיות שמשוות מחירים וכיסויים ובקשר ישיר עם חברות הביטוח לצורך בחינת אפשרויות להנחות והטבות.

אין כזה דבר כסף אבוד, הכסף רשום וצבור ע’ש ת.ז של העמית, בדיקה מהירה בהר הכסף תגלה בדיוק באיזה גוף הכסף צבור עבור כל עמית.

ממש לא, הבדיקה נעשית ללא מסירת אמצעי תשלום וללא כל צורך בתשלום.
שואלים את עצמכם איפה הקאצ’ ? זהו שאין קאצ’. אנו מאמינים שהמקצועיות, השקיפות והחתירה שלנו לחיסכון שלך תשרת אותך בבוא היום ברכישת ביטוח כלשהו ובהתאם לצרכיך בעתיד, כך שזה הזמן שלנו להפגין כלפיך את מקצועיותנו. כמובן שבתיקים בהם קיים חוסר ביטוחי או אי התאמה הדורשת המלצה להשלמה אנו נמליץ זאת עבורך אך ההחלטה הינה שלך בלבד. אנו נשמח לקבל את ההזדמנות הזו ממך.

כמה כסף יש על שמך, סוג הקופה
ממתי הכסף, מה דמי הניהול שמשלם, מספר פוליסה, דוח ניתוח תיק עם המלצות של בעל רישיון פנסיוני, ליווי של מומחה פנסיוני למשיכת הכסף

שאלות נפוצות

שאלות ותשובות

?הידעת

מנתוני משרד האוצר נראה כי מעל 30 מיליארד ש”ח ממתינים בקופות השונות.
בדיקה יסודית של מומחים, תעזור לכם לאתר ולשחרר את כספכם בהקדם!
רוצים לדעת כמה כסף מגיע לכם בגיל הפרישה ולעשות סדר אחת ולתמיד בחסכונות הפנסיוניים שלכם?לבדיקה ראשונית בחינם השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!

?במה נוכל לעזור לך

חיסכון משמעותי של עלויות הביטוח

בדיקה מול הר הכסף

היכן מחכים לך חסכונות פנסיוניים, פוליסות לביטוח חיים וחשבונות בנק אבודים?

בדיקה מול הר ביטוח

הר הביטוח - דוח ביטוחים מפורט — בדיקה מקצועית ויסודית עבור כל סוג הביטוחים. בדיקה מקצועית ומהירה עבור כל סוג הביטוחים. בדיקה מיידית חינם. דוח מרוכז של כל הפוליסות.

בדיקת כפל ביטוח

כל הביטוחים שלי — כלל ביטוח ופיננסים עושים סדר וחיסכון בתיק הביטוחי שלכם עם צוות מומחים - ללא עלות

בדיקת ביטוח פנסיוני

מה מוגדר כחסכונות פנסיוניים. קופות גמל, קרנות פנסיה, ביטוחי חיים בעלי מרכיב של חיסכון, קרנות השתלמות ופוליסות ביטוח למקרה של מוות ללא מרכיב של חיסכון.
אנחנו תמיד קרובים

שבי ציון

נשמח להזדמנות לדבר איתך

(054) 780-2646

 

עקוב אחרינו

© בדיקת תיק ביטוחי 2020